„Regele Cârnaților de Pleșcoi” și-a făcut franciză. Care este brandul său și ce alte produse mai comercializează?

„Regele Cârnaților de Pleșcoi” și-a făcut franciză. Care este brandul său și ce alte produse mai comercializează?

480
Comentariile sunt închise pentru „Regele Cârnaților de Pleșcoi” și-a făcut franciză. Care este brandul său și ce alte produse mai comercializează?

Mulți producători încearcă să iasă pe piață cu produse autohtone, făcute tradițional. Puțini reușesc să aibă și marcă înregistrată.

Iată că un producător de cârnați de Pleșcoi a reușit să-și vândă produsele în 5 județe.

Gabriel Ilie poată să vândă și altor clienți, care nu ajung la Pleșcoi. Acest mic antreprenor a avut șansa de a face profit comercializând produse tradiționale de calitate, cu atestat .

loading...

Este un magazin în satul Pleșcoi. Oamenii găsesc produsele noastre și în oraș, în Buzău, iar în orașele mari nu sunt magazinele mele. Vând sub brandul meu, sub marca mea, vând aceste produse tradiționale.

În București sunt prezenți într-un singur loc, în Piața Delfinului, mai avem în Călărași, Constanța și Ploiești. Deocamdată zonele care ne-au fost mai aproape. Ne sună mulți și ne cer livrări la domiciliu, dar încă nu putem onora acest timp de comerț”, vorbește fondatorul Gabioti.

Despre calitatea materiei prime spune că se cunoaște și la carne.  ”Specială este și zona unde sunt crescute oile. Fiind vulcanii noroioși în zona noastră, solul este un pic mai sărat și dă ierbii alt gust. Acest lucru se cunoaște și la carne, când o procesezi, spune ”Regele Cârnaților de Pleșcoi”.

Gabriel Ilie s-a consacrat ca primul care și-a atestat celebrii cârnați de Pleșcoi, dar și micii preparați după rețeta veche. A continuat și a ajuns la 10 produse atestate tradițional, printre care se numără pastrama și ghiudemul.

Sursa:agrointel.ro

loading...

Facebook Comments