- in STIINTA
364
Comentariile sunt închise pentru NASA: O cantitate impresionantă de spermă există pe Stația Spațială Internațională chiar acum
Astronauts Scott Tingle and Norishige Kanaifoto: NASA

Astronauții Scott Tingle (stânga) și Norishige Kanai urmăresc navele spațiale de marfă SpaceX Dragon, care transportă o încărcătură de spermă înghețată (printre altele).

Pentru prima data, oficial, NASA va trimite in spatiul cosmic o cantitate impresionanta de sperma umana.

Misiunea Micro-11, care si-a croit drumul spre spatiul cosmic la bordul unei capsule de reaprovizionare a rachetei SpaceX Falcon 9, avea la bord o gramada de recipiente pline cu sperma umana si de taur. La bordul Stației Spațiale Internaționale (ISS), oamenii de știință vor dezgheța sperma, conform declarației NASA, și apoi o vor studia pentru a observa cum afectează lipsa de gravitatie capacitatea spermatozoizilor de a se mișca și  de a fecunda un ovul.

Experimentele anterioare cu sperma de taur sugereaza ca spermatozoizii s-au activat si miscat mult mai rapid in conditii de microgravitatie, au transmis oficialii NASA. “In schimb pasii necesari fecundarii in sine, s-au derulat mult mai lent sau deloc. Intarzierile sau problemele aparute in aceasta etapa ar putea impiedica ca fertilizarea sa poata avea loc in spatiu”.

Potrivit site-ului livescience.com, oficialii agenției au scris ca, NASA trimite in spatiu spermă de taur împreună cu sperma umană, deoarece au observat ca celulele de taur sunt mai coerente în activitate și aspect decât sperma umană. Studiind-o alături de sperma umană, astronauții vor putea să-și dea seama dacă orice comportament ciudat pe care îl văd este rezultatul unui lucru neobișnuit cu privire la o anumită probă de spermă sau sunt doar efectele microgravitației.

Efectuarea acestui experiment este necesar, deoarece NASA a ajuns intr-un final să recunoască faptul că, mai devreme sau mai târziu, sexul în spațiu aproape sigur va deveni o realitate. În timp ce zvonurile despre miliardari americani sau rusi care se cuplează pe orbită, abundă de mult timp, niciunul nu a fost confirmat oficial și cele mai multe sunt probabil false, conform rapoartelor anterioare din partea site-ului Space.com.

Astronauts Scott Tingle and Norishige Kanai
credit: NASA

Este imposibil să nu remarcăm faptul că actualul echipaj al ISS format din șase bărbați ar fi putut să aibă metode alternative pentru a produce cantitatea necesara de spermă umană care ar fi fost mult mai ieftină decât o lansare în spațiu de milioane de dolari. Este totusi de înțeles de ce agenția spațială nu a dorit sa urmeze acest traseu, dacă nu pentru alt motiv decât limitele a ceea ce poate fi solicitat astronautilor, în mod rezonabil, într-un spațiu cum este laboratorul spatial.

O parte din cantitatea de sperma analizata se va intoarce in cele din urma la un laborator de la Universitatea din Kansas pentru teste suplimentare. Potrivit unui alt comunicat de presa, unul dintre oamenii de stiinta care coordoneaza studiul, va face experiente suplimentare pentru a vedea cum timpul petrecut in spatiu a schimbat comportamentul spermatozoizilor. Sursa: aktualnews.ro

Dragi prieteni. Ne-ar face foarte mare plăcere să ținem legătura cu voi și pe rețelele de socializare, motiv pentru care vă invităm să ne urmăriți și pe pagina noastră de Facebook aktualnews.ro, unde vom putea discuta împreună știrile și articolele noastre. Vizitați pagina noastră Facebook aici.

Facebook Comments