Maria De La Croix a vrut să se angajeze ca barman in lanţul international de cafenele Starbucks, însă a fost refuzată fiindcă… avea părul albastru. În loc să să-şi plângă de milă şi să se simtă discriminată, femeia a decis să-şi utilizeze cunoştiinţele pentru a porni propria afacere cu cafea, scrie inc.com
Pentru că nu-şi permitea să închirieze un local, şi impresionată de afaceri precum Uber sau Airbnb, Maria De La Croix a decis să pornească un magazin mobil. Aşa a apărut Wheelys Cafe ce servea cafea organică pe străzile suedeze şi a început chiar în faţa unui Starbucks.
În cel mai scurt timp afacerea a crescut foarte mult, mai ales pentru că magazinul se poate muta dintr-o locaţie în alta în funcţie de cerere şi trafic, şi a găsit şi investitori: Paul Buchheit (fondator Gmail), Jared Friedman (fondator Scribd) sau Justin Waldron (co-fondator Zynga).
De asemenea, compania a deschis sistemul de francizare şi a mers către Indiegogo pentru a găsi finanţare. În prezent, lanţul mobil de cafenele a ajuns la 500 de unităţi în peste 60 de ţări. Mai mult, compania a obţinut o finanţare de 2,5 milioane de dolari de la un fond de investiţii de tip seed.