Și-a dus mașina de lux la service pentru o verificare de rutină însă a uitat camera de pe bord aprinsă. Când a luat mașina înapoi și a văzut ce făcuseră mecanicii cu ea a luat-o razna

Și-a dus mașina de lux la service pentru o verificare de rutină însă a uitat camera de pe bord aprinsă. Când a luat mașina înapoi și a văzut ce făcuseră mecanicii cu ea a luat-o razna

- in AUTO
349
Comentariile sunt închise pentru Și-a dus mașina de lux la service pentru o verificare de rutină însă a uitat camera de pe bord aprinsă. Când a luat mașina înapoi și a văzut ce făcuseră mecanicii cu ea a luat-o razna
mercedes amg s63

De multe ori ne ducem mașina la service și o lăsăm pe mâna mecanicilor cu încrederea că aceasta este pe mâini bune, însă nu mereu se întâmplă așa. Asta avea să descopere Daniel Sheikhan care este proprietarul unui Mercedes S63 AMG, în valoare de numai 170.000 de euro. Omul și-a dus bolidul de lux la unul dintre service-urile companiei dar din greșeală a uitat de camera de filmat montată pe bordul mașinii. Aceasta a rămas pornită pe tot timpul cât mașina s-a aflat în service. (vezi video mai jos)

Întâmplarea s-a petrecut în Canada  în anul 2015 și a generat câteva mii de comentarii pe Youtube, iar filmarea a fost vizionată de peste două milioane de ori.

Daniel uitase deschisă camera de filmat montată pe bordul Mercedesului său, un S63 AMG în valoare de 170.000 de euro. Când a ajuns acasă și a vizionat filmarea, a descoperit cu stupoare că mecanicii auto s-au plimbat cu mașina sa, au asculat muzică și chiar au plecat într-o plimbare să-și cumpere înghețată, murdărindu-i scaunele din piele  relatează repubblica.it

Mai mult de atat, mașina lui a stat pe standul de reparație nici mai mult nici mai puțin de 11 minute. Insă când a primit factura pentru raparație, avea să constate că fusese taxat pentru o oră și jumătate de servicii, fapt care l-a înfuriat și mai tare pe proprietarul bolidului.

Răspunsul Companiei

Compania Mercedes a declarat, că nu acceptă un astfel de comportament din partea angajaților săi, subliniind că au fost luate toate măsurile ce se cuvin împotriva mecanicilor iresponsabili.

Cu toate că întâmplarea a avut loc acum 3 ani, proprietarul mașinii nu este pe deplin mulțumit de răspunsul primit din partea companiei și vrea să știe ce măsuri concrete au fost luate pentru ca astfel de situații să mai aibă loc în viitor. Sursa: aktualnews.ro

Dragi prieteni. Ne-ar face foarte mare plăcere să ținem legătura cu voi și pe rețelele de socializare, motiv pentru care vă invităm să ne urmăriți și pe pagina noastră de Facebook aktualnews.ro, unde vom putea discuta împreună știrile și articolele noastre. Vizitați pagina noastră Facebook aici.

loading...

Facebook Comments